پرورش مرغ بومی

تمام طرح های پرسود زودبازده تا بلند مدت

مزایا و معایب قفس مرغ تخمگذار تمام اتومات گالوانیزه

خرید قفس مرغ تخمگذار تمام اتومات گالوانیزه

خرید قفس مرغ تخمگذار= قفس تمام اتومات گالوانیزه را می توان گفت استانداردترین و جدید ترین و بهینه ترین نوع قفس مرغ تخمگذار است
به خاطر استاندارد بودن ابعاد قفس می توان از فضای سالن بهترین استفاده را برده و فضای پرت داخل سالن به حداقل برسد . و این به معنی آن است که در فضای کمتر می توان مقدار بیشتری مرغ تخمگذار پرورش داد .

استفاده از گالوانیزه گرم در قطعات قفس مرغ تخمگذار تمام اتومات

به خاطر اینکه تمامی قطعات قفس از نوع گالوانیزه گرم استفاده می شود ، می توان گفت طول عمر این نوع قفس مرغ تخمگذار از بقیه بیشتر است

آبخوری نیپل در قفس مرغ تخمگذار تمام گالوانیزه

برای قفس تمام اتومات گالوانیزه از سیستم نیپل برای آبخوری ها استفاده می شود که این نوع آبخوری استاندارد ترین نوع آبخوری است و کارایی آن نسبت به سایر آبخوری ها بیشتر بوده و ارزانتر است .

دانخوری های اتومات در قفس مرغ تخمگذار گالوانیزه

در قفس های تمام اتومات گالوانیزه ، سیستم های داهوری اتومات استفاده می شود و در چندین نوع مختلف می توان دانخوری ها را تعبیه کرد . می توان از واگن های حمل دان برای سیستم انتقال دان استفاده کرد و هم می توان با استفاده از سیستم دانخوری زنجیری تمام اتومات قفس مرغ تخمگذار تمام گالوانیزه را مجهز کرد .

جمع آوری تخم مرغ در قفس مرغ تخمگذار تمام گالوانیزه

 

حمع آوری تخم مرغها بصورت کاملا اتومات انجام می شود و می توان با استفاده از نوار نقاله حمل و جابجایی تخم مرغ ها را اتومات کرد . در بعضی سیستم های جمع آوری تخم مرغ ، حتی تخم مرغ ها در کارتن های تخم مرغ بصورت خودکار بسته بندی می شود .
جمع آوری کود و فضولات مرغ ها در قفس مرغ تخمگذار تمام گالوانیزه

سیستم جمع آوری کود نیز مانند سایر سیستم های قفس تمام اتومات است و کود مرغها توسط نوار کودکش ( جنس نوار کودکش در انواع شرکت های تولید کننده قفس مرغ تخمگذار متفاوت است . ولی نوار نقاله های با جنس ایتالیایی نسبت به بقیه از جنس مرغوب تری برخوردار است ) ابتدا به سر سالن و بعد به بیرون انتقال می یابد

مزیت قفس مرغ تخمگذار تمام اتومات گالوانیزه

 

این نوع قفس های مرغ تخمگذار به دلیل تمام اتومات بودن ، نیاز به حضور کارگران را به سالن مرغداری کمتر می کند و هرچه ورود و خروج کارگران کمتر باشد ، استرس وارد ه به مرغ ها کمتر و انتقال بیماریها هم بسیار کمتر می شود . بنابراین یکی از مزیت های قفس مرغ تخمگذار تمام اتومات ، استرس کمتر و انتقال بیماری کمتر است .

مزیت بعدی خرید قفس مرغ تخمگار تمام اتومات، راندمان و ضریب تبدیل بالاتر است

برای نصب قفس های تمام اتومات باید کف سالن مرغداری کاملا تراز باشد تا بتوان پایه ها و سایر سستم های آبخوری ، انتقال دان ، نوار کودکش و سیستم جمع آوری تخم مرغ را بصورت صحیح نصب کرد

معایب خرید  قفس مرغ تخمگذار تمام اتومات

بدلیل استفاده از سیستم های اتوماسیون و همچنین استفاده از موتور برای پخش دان در سالن و هم چنین استفاده از موتور برای جمع آوری تخم مرغ و جمع آوری و انتقال کود ه خارج از سالن مرغداری ، قیمت تمام شده آن بسیار بیشتر از قفس های معمولی است . ولی با توجه به اینکه نیروی کارگری به حداقل می رسد و همچنین ضریب تبدیل در این نوع از قفس های مرغ تخمگذار بالاتر است ، هزینه ها بعد از چند سال جبران شده و سود بیشتری نصیب مرغدار خواهد شد .

 

نصب و راه اندازی و خرید قفس مرغ تخمگذار تمام اتومات

چیدمان ، نصب و تعمیرات قفس مرغ تخمگذار تمام اتومات گالوانیزه به دلیل اتوماسیون و استفاده از انواع موتور ، تخصصی تر از بقیه قفس های مرغ تخمگذار است و باید تولید کننده خدمات پشتیبانی و تعمیرات را بر عهده بگیرد تا خللی در کارکرد آنها ایجاد نشود .

 

خرید قفس مرغ تخمگذار تمام اتومات برای ظرفیت های کم قابل توجیه نیست

به خاطر اینکه موتورهای مورد استفاده برای سیستم جمع آوری کود و تخم مرغ و همچنین پخش دان در سالن گران هستند و برای ظرفیت های پایین هم حداقل یک موتور باید استفاده کرد قیمت تمام شده برای هر سر مرغ افزایش می یابد و توجیه اقتصادی ندارد . لذا برای ظرفیت های زیر 20 هزار مرغ توصیه تنمی شود .

 

خرید قفس مرغ تخمگذار تمام اتومات

 

China Fully Automatic Build Chicken Coops/Battery Cages

China Fully Automatic Build Chicken Coops/Battery Cages Laying Hens/​Automatic Poultry Farm Equipment

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

❤️ شگفتانه هایی برایتان داریم

کانال ایتا پرورش مرغ تخمگذار اینفارم

کانال ایتا

infarm_ir@

کانال تلگرام اینفارم

کانال تلگرام

infarm_2@

یوتیوب پرورش مرغ بومی

کانال یوتیوب

infarm_ir@

اینستاگرام پرورش مرغ بومی

پیج اینستاگرام

infarm_ir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نتیجه را به عدد در کادر بنویسید *